Czy kiedykolwiek zdarzyło Wam się zgubić parasolkę, czapkę albo torebkę? Może jadąc komunikacją miejską, znaleźliście czyjąś zgubę? Od początku istnienia Miejskiego Zakładu Komunikacji działa biuro rzeczy znalezionych. MZK wyjaśnia, w jaki sposób zgłosić znaleziony przedmiot.
Gdy wysiadasz z autobusu czy tramwaju, prawdopodobnie myślisz tylko o miejscu docelowym i nie oglądasz się za siebie. Możliwe, że zamartwiasz się kolejnymi zadaniami i kolokwiami, a rzeczy, które masz przy sobie, schodzą na dalszy plan. Nagle zdajesz sobie sprawę, że zostawiłeś swoją przynależność w komunikacji miejskiej. Co w tym przypadku zrobić? Zgłosić się do biura rzeczy znalezionych MZK!
Porozmawialiśmy z Rzeczniczką prasową MZK, Sylwią Derengowską, o biurze rzeczy znalezionych:
Co zrobić gdy coś zgubimy w komunikacji miejskiej?
Co pasażer ma zrobić jeśli znalazł czyjąś zgubę?
Jak długo są przetrzymywane rzeczy w biurze?
Co najczęściej trafia do biura rzeczy znalezionych?
Zobacz też: To już 80 lat geografii na UMK!

Porozmawialiśmy również ze studentami o ich zgubach:
Zapytaliśmy też, co robią jeśli znajdą czyjąś pozostawioną rzecz w komunikacji miejskiej:
Pierwszy kontakt do dyspozytorów w razie zauważenia braku swojego przedmiotu:
- autobusowy, ul. Legionów 220, tel. 56 652 83 20
- tramwajowy, ul. Sienkiewicza 24/26, tel. 56 655 53 36
Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie MZK.
[Fot.: Materiały prasowe MZK]